معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه های متعددی در سالروز اربعین در حرم امام رضا(ع) برای بهره‌مندی زائران تدارک دیده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی افزود: در شب اربعین حسینی، چهارشنبه 17 آبان‌ سیدرضا نریمانی و آقاخانی از مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت، سپس حجت‌الاسلام راشد یزدی، استاد حوزه و دانشگاه در جمع زائران و مجاوران به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی گفت: همچنین ویژه برنامه روز اربعین نیز تدارک دیده شده که در آن آیت الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد ساعت ۱۰ صبح در رواق امام خمینی(ع) به ایراد سخنرانی پرداخته و سپس ذاکران اهل بیت(ع) مرثیه‌سرایی خواهند داشت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در روز اربعین بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، آیت الله کازرونی در رواق امام خمینی(ره) به ایراد سخنرانی و اقامه عزاداری خواهد پرداخت، افزود: زیارت اربعین نیز در روز اربعین در جوار حضرت ثامن‌الحجج(ع) توسط حسین دارابی قرائت خواهد شد.

حسینی گفت: در شام اربعین نیز مراسمی اختصاص یافته که در آن حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه به سخنرانی پرداخته و سپس ذاکران و مداحان مرثیه‌سرایی می‌کنند.

وی افزود: در دیگر صحن ها نیز برنامه‎های متعددی در قالب سخنرانی، مدیحه سرایی، پرسمان، حلقه‎های معرفت برای عموم زائران تدارک دیده شده که در طول شبانه روز برگزار می‎شود.

انتهای پیام// م.م

تدارک ویژه برنامه های اربعین در حرم مطهر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.