مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اعلام کرد : روزانه سه هزار سرویس از مهران به مناطق مختلف کشور و برعکس برای انتقال زائران اربعین صورت می گیرد.

اتوبوس های بین شهری روزانه سه هزار سرویس در مهران انجام می دهند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار کرد : تمهیدات و امکانات لازم و برنامه ریزی ها برای بازگشت زائران به کشور فراهم شده است.


وی گفت : برابر مصوبه ستاد مرکزی اربعین 30 هزار سرویس باید در ایام اربعین توسط اتوبوس های بین شهری انجام شود که سهم ترابری اتوبوس های برون شهری برای استان ایلام 15 هزار سرویس در زمان حضور زائران است که در شاریط کنونی روزانه سه هزار سرویس از مرز مهران به نقاط مختلف کشور صورت می گیرد.


دلخواه افزود : در صورتیکه حجم تردد و تراکم جمعیت در مهران زیاد باشد مشکلی برای افزایش ناوگان اتوبوسی و سهمیه حمل و نقل زائران وجود ندارد.


وی در مورد نرخ ترابری زائران نیز گفت : براساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین نرخ کرایه حمل و نقل زائران 2 برابر از نرخ همیشگی استان های مبدا تا استان ایلام مصوب شده است.


وی اظهارکرد: با توجه به اینکه اتوبوس های برون شهری یک طرف مسیر را برای تسریع در جابجایی زائران خالی تردد می کنند از زائران نسبت به نرخ عادی استان های مبدا تا ایلام کرایه را دوبله و با 10 درصد تخفیف دریافت می کنند.

انتهای پیام/ه

 

سرویس دهی ناوگان حمل و نقل به زائران اربعین در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.