تنه ی درختان بیمه می شود

معاون صندوق بیمه کشاورزی گفت: کشاورزان می توانند علاوه بر محصولات باغی و زراعی خود، تنه ی درختان و سازه گلخانه را در برابر حوادث غیر مترقبه بیمه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ ظفری،معاون صندوق بیمه کشاورزی با توجه به بیمه ی تنه درختان باغ های کشاورزان می توانند علاوه بر محصولات باغی و زراعی خود، تنه ی درختان و سازه گلخانه را در برابر حوادث غیر مترقبه بیمه کنند.

وی افزود:به علت وقوع حوادث غیر مترقبه کشاورزی مثل سرما زدگی، آتش سوزی و خشکسالی های گستره ، بیمه کشاورزی از امسال علاوه بر درخت های زیتون و انار، تنه سایر درختان باغی از جمله گردو، گیلاس ، زردآلود و ... را هم بیمه می کند که در مجموع 26 درخت را شامل می شود.

 ظفری همچنین از اجرای طرح بیمه پایه کشاورزان در استان خبر داد و گفت: کشاورزان می توانند با پرداخت حق بیمه اندک غرامت بیشتری دریافت کنند و از مزایای بیمه های متمم و مکمل استفاده کنند.

معاون صندوق بیمه کشاورزی استان تاکید کرد: کشاورزان برای بیمه محصولات زراعی خود تا پایان آذر ماه و برای بیمه باغات تا پایان دی ماه فرصت دارند به بانک کشاورزی و دفاتر بیمه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

بیمه تنه ی درختان در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار