رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره‌کل محیط زیست لرستان از برگزاری طرح کودک و محیط زیست ویژه مراکز پیش دبستانی و مهد کودک‌های استان، در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهمن بیرانوند رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره‌کل محیط زیست لرستان گفت: در این کارگاه آموزشی که با همکاری خانم فیضیان مسئول کانون توسعه و همیاری مهد کودک‌های استان با هدف آشنایی با محیط زیست و دوستی با طبیعت، در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‌آباد و پاسگاه محیط بانی کلدر برگزار شد تعداد ۵۰ نفر از کودکان مرکز آفتابگردان خرم‌آباد به همراه خانواده‌های آنان حضور داشتند و آموزش‌های زیست محیطی لازم را فرا گرفتند.

بیرانوند عنوان کرد: از جمله مباحث ارائه شده در این کارگاه آموزشی آشنایی با مفهوم محیط زیست، آب، هوا، جنگل، زباله، حیات و حش به همراه توصیه‌های زیست محیطی و دستورالعمل‌های اجرایی مربوطه بود.

رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل محیط زیست لرستان  اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست و طبیعت یک وظیفه عمومی است و هرکدام از ما می‌بایست نقشی را در این راستا بر عهده داشته باشیم و در جهت تغییر رفتار زیست محیطی خود و جامعه گام برداریم و به این مهم برسیم که محیط زیست یک شعار نیست بلکه یک باور است.

انتهای پیام/م

طرح کودک و محیط زیست در خرم‌آباد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.