دبیر ستاد اربعین استان همدان از بازگشت بیش از 800 هزار زائر از محور های مواصلاتی استان همدان و آمادگی کامل ستاد اربعین برای استقبال از زورا، مدیریت و و ارائه خدمات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادری فر دبیر ستاد اربعین استان همدان به عبور بیش از یک میلیون زائر از محور‌های ارتباطی استان همدان به سمت مرز مهران و اخذ  پیش بینی های لازم برای بازگشت و مدیریت آن خبر داد.

وی افزود: همه تدابیر لازم برای بازگشت زائران و ترافیکی روان پیش بینی شده است.

نادری فر اضافه کرد: طی امروز و فردا بیش از 300اتوبوس به مرز مهران برای انتقال زوار فرستاده می شود.

دبیر ستاد اربعین استان همدان با بیان اینکه  بیش از یک میلیون و 500هزار تردد طی 15 روز گذشته از محور های استان انجام شده است گفت: تا امروز 250 هزار زائر از استان همدان  در مسیر برگشت عبور کردند که پیش بینی می شود طی 3 روز آینده 800هزار نفر دیگر از استان همدان تردد کنند.

دبیرستاد اربعین استان همدان گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی استان، انبار‌های دارویی، بیمارستانها، نیروی انتظامی و تمام ۲۶ ایستگاه پذیرایی از زائران تا پایان بازگشت هموطنان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

نادری فر با اشاره به اینکه پیش بینی‌ها نشان میدهد در پنج روز آینده، حدود هشتصد هزار زائر از محور‌های استان همدان تردد کنند بیان کرد: این ستاد آمادگی دارد روزانه حدود ۱۷۰ هزار زائر را پذیرش کند و خدمات دهد.

وی افزود: به تمامی ایستگاه های صلواتی و موکب های  مسقر در استان توصیه می شود با تدارک بیشتر و مجهزتر آماده استقبال پرشورتر از زوار امام حسین علیه اسلام باشند.

دبیر ستاد اربعین استان همدان خاطر نشان کرد: بیش از شانزده هزار زائر، با بیش از پانصد سرویس ازپایانه‌های استان، به مرز مهران منتقل شده اند،

وی از آمادگی پایانه‌های استان برای بازگشت این تعداد زائر خبر داد و افزود: امروز ۱۵۰ اتوبوس برای بازگشت این عزیزان به مرز منتقل شدند.

انتهای پیام/ د.ا

عبور یک میلیون زائر از محورهای استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار