موکب شماره 7 اوقاف در امامزاده باقر (ع) بیستون برای دومین سال متوالی برای خدمات به زوار سرور و سالار شهیدان راه‌اندازی شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ناصر سید آقایی مسئول موکب شماره 7 اوقاف واقع در امامزاده باقر (ع) گفت‌: همایش عظیم اربعین چند سالی است که با شکوه خاصی در کربلای معلی با حضور میلیونی زائران اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می‌شود و پیام ارادت شیعیان به خاندان عصمت و طهارت را به گوش جهانیان می‌اندازد.

وی گفت: موکب های اربعین با هدف خدمت‌رسانی به زوار امام حسین، فعالیت گسترده‌ای را در این ایام دارند و در نقاط مختلف ایران و نیز کربلای معلا مستقر شدند.

سید آقایی با بیان اینکه این موکب  از 5 آبان خدمت‌رسانی خود را به زائران اربعین شروع کرده و تا چند روز بعد از اربعین نیز مشغول خدمت رسانی خواهد شد افزود: همکاری بسیار خوب هیأت امنای امامزاده، تیپ 281 زرهی ارتش، عتبات عالیات، بخشدار، شهردار و شورای شهر بیستون، کارخانجات و‌ادارات همگی در زمینه خدمت‌رسانی​ به زائران اربعین تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه این موکب آمادگی پذیرایی از پنج هزار زائر را در در قالب صبحانه، نهار و شام و میان وعده دارد عوان کرد: امکاناتی از قبیل اسکان موقت، سرویس بهداشتی، حمام، خدمات دارو و درمان با همراهی پزشکان و‌ پرستاران تیپ 281 زرهی، از موقوفه شیخ احمد کرکوکی، آرایشگاه و خیاطی صلواتی، آشپزخانه مستقر است.

مسئول موکب شماره 7 اوقاف واقع در امامزاده باقر (ع) شهر بیستون  با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی نیز در این موکب در حال انجام است گفت: حضور مستمر روحانیون، پاسخگویی به سوالات شرعی، مسابقات فرهنگی، توزیع بروشورهای فرهنگی مانند زیارت عاشورا و اربعین و تصویر شهدای مدافع حرم استان از این اقدامات فرهنگی است.

انتهای پیام/ز


خدمت رسانی به زوار امام حسین در موکب امامزاده باقر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.