معاون سازمان آتش نشانی سمنان از 5 ساعت عملیات نفس گیر برای مهار آتش سوزی یک انبار علوفه در روستای خیرآباد سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا رهایی معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش سوزی یک انبار علوفه با اقدام به موقع تیم اعزامی از 4 ایستگاه آتش نشانی مهار شد.


وی در تشریح حادثه فوق که به علت نامعلومی اتفاق افتاده بود گفت: با درایت و سرعت عمل آتش نشانان حریق مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت ها جلوگیری شد.
مهار آتش سوزی انبار علوفه در خیرآباد + تصاویر

رهایی از اعزام 4 دستگاه خودرو آتش نشانی از ایستگاههای 1و2و 4و5به همراه 9 نفرآتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و گفت : آتش سوزی خیرآباد سمنان ، ساعت 16:25 دقیقه روز گذشته به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و با انجام اقدامات اولیه(بررسی شرایط و پیدا کردن کانون حریق) شروع به عملیات کردند.


معاون سازمان آتش نشانی سمنان اظهار داشت: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که انبار علوفه و علوفه های دپو شده به علت نامعلومی طعمه حریق شده و در حال سرایت به دیگر قسمت ها است که نیروها به چند گروه عملیاتی تقسیم شده و پس از بررسی شرایط موجود از چند جهت شروع به اطفاء و از پیشروی حریق به دیگر قسمت ها جلوگیری کردند.

مهار آتش سوزی انبار علوفه در خیرآباد + تصاویر
رهایی تصریح کرد: حادثه آتش سوزی خیرآباد سمنان حدود 5 ساعت به طول انجامید و حریق بطور کامل مهار و اطفاء شد.


انتهای پیام / ه


آتش سوزی انبارعلوفه در روستای خیرآباد سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار