مدير كل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد بر ضروت احداث خوابگاه دانش‌آموزی در دیشموک تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش از مدارس دیشموک بازدید کردند.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های که در دستور آموزش و پرورش استان قرار دارد طرح نظارت جامع و بازدید دوره‌ای از آموزش و پرورش‌های مناطق و شهرستان‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: شیوه این طرح طوری است که 5 گروه در سطح استان تشکیل داده می‌شود و هر چند مدت به یکی از آموزش‌ و پرورش مناطق بازدید و مسائل آموزشی، پرورشی، مالی، اداری و سایر موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زارع‌پور عنوان کرد: بعد از بررسی موارد و مشکلات هر منطقه توسط کارگروه‌های آموزشی و کارشناسان مسائل و مشکلات مناطق مورد پیگیری و رفع می‌گردد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: عمده مشکلات منطقه دیشموک کمبود تجهیزات در برخی مدارس را داشتیم که در صد در صد برای رفع آنها تلاش می‌شود.

وی اذعان کرد: یکی از دغدغه‌های ما در خصوص تخصصی کردن دروس بود که طی این دو سال تحقق پیدا کرده و در این خصوص مشکلات تخصصی کردن دروس رفع شده و نگرانی‌های ما در این مورد برطرف شد.

زارع‌پور گفت: کمبود فضای فیزیکی را در برخی مدارس دیشموک وجود دارد که در رفع مشکل فضای فیزیکی برنامه‌های در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اساسی‌ترین نیازهای منطقه دیشموک احداث خوابگاه دانش‌آموزی است که اگر مردم این منطقه زمین را مهیا کنند آموزش و پرورش در خصوص احداث ساختمان خوابگاه دانش‌آموزی مشکل ندارد.

زارع‌پور متذکر شد: از دیگر مشکلات منطقه دیشموک کمبود سرانه مدارس است که امیدوارم در ماه‌های آینده توسط وزارت آموزش‌ و پرورش مشکل سرانه مدارس همه استان‌های کشور مرتفع گردد.

انتهای پیام/ش

لزوم ایجاد احداث خوابگاه دانش‌آموزی در دیشموک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.