امام جمعه زاهدان گفت: کمک‌های بی سابقه‌ای از مردم سراسرکشور همانند زنجیره‌ای به مناطق زلزله زده در حال اعزام است که جای تقدیر دارد.

همراهی مردم با زلزله زدگان کرمانشاه تحسین برانگیز استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی امام جمعه زاهدان سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، فرارسیدن سالروز رحلت پیامبرگرامی اسلام را تسلیت عرض کرد و گفت: پیامبر (ص) عامل وحدت مذاهب است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان ادامه داد: برای تبعیت از پیامبر گرامی اسلام باید ایشان را شناخت و رفتار و سیره ایشان را الگو قرار داد.

وی همچینن با اشاره به شهادت امام رضا (ع) و جانباختن هموطنان در زلزله غرب کشور افزود: کمک‌های بی سابقه‌ای از مردم سراسرکشور همانند زنجیره‌ای به مناطق زلزله زده در حال اعزام است که جای تقدیر دارد.

آیت الله سلیمانی گفت: مسئولان نیز زحمات زیادی کشیده اند و امیدوارم تلاش هایشان برای برقراری نظم و کمک رسانی بیشتر شود چرا که پس از اسکان موقت زلزله زدگان مسایل اصلی برای زندگی آن‌ها در زمستان مطرح است.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: همراهی مردم و مسؤولان با زلزله زدگان کرمانشاه تحسین برانگیز است چراکه آن‌ها در کنار مجموعه‌های دولتی و همت نظام اسلامی عزم جدی به کار گرفته‌اند تا در اولین فرصت و قبل از ورود زمستان منازل جدیدی را برای آن‌ها احداث کرده تا در سرمای جانسوز منطقه، زلزله‌زدگان دچار مشکلات و دغدغه‌هایی نشوند.

انتهای پیام/ع

پیامبر (ص) عامل وحدت مذاهب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار