ستاره برزیلی تیم لیورپول انگلیس پیراهن امضا شده خود را به نفع زلزله زدگان کرمانشاهی به حراج گذاشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانبا وقوع زلزله ویرانگر در استان کرمانشاه چهره های ورزشی داخلی و خارجی برای کمک به زلزله زدگان قدم به میدان گذاشته اند.
جدیدترین چهره ورزشی خارجی که به جمع کمک کنندگان پیوسته است، کوتینیو ستاره برزیلی لیورپول است.


پس از امره جان ، ستاره ترک تبار لیورپول که با انتشار پیامی در اینستاگرام خود و ارائه یک شماره حساب برای کمک به زلزله زده ها اقدام کرد،اکنون خبر می رسد که کوتینیو دیگر ستاره سرخپوشان لیورپول هم پیراهن امضا شده خود را به نفع زلزله زدگان کشورمان به فروش گذاشته است.

پیراهن این ستاره برزیلی را قرار است امیر سلطانی، مدیر برنامه ایرانی که در خارج از کشور حضور دارد به دست علی دایی برساند تا اسطوره فوتبال کشورمان آن را به حراج بگذارد.

گفتنی است،پیش از این جوردن باروز ستاره مطرح کشتی آمریکا ضمن همدردی با زلزله زدگان کشورمان ابراز امیدواری کرد به زودی برای کمک به آنها به ایران سفر کند.

ضمن آن که صباح شریعتی کشتی گیر تیم ملی جمهوری آذربایجان در اقدامی جالب توجه مدال‌های خود را برای کمک به زلزله‌زدگان به مزایده گذاشت.

انتهای پیام/

کمک کوتینیو به زلزله زدگان کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
انسانیت مرز ندارد .باید اون ایرانیهایی که در خارج کشورند و هی دم از ایرانی بودن میزنند و کنسرت میگذارند تا پول مردم را پارو کنند .کمی کمک میکردند .و متاسفانه توی کشور هم به بعصی شون هم تبریک تولد هم میگن
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۸:۴۲ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
انسانیت....
آخرین اخبار