رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان امسال از طریق اسناد خزانه و نقدی به لرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا بازدار  در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان، در رابطه با اعتبارات ملی ردیف متفرقه و شناور بودجه سال ۹۶ گفت: در حوزه جهاد کشاورزی پولی که وارد استان شده ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است و امروز نیز ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ابلاغیه گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه ردیف‌های تخصیص اعتبار جهاد زیاد است، گفت: از طریق اسناد خزانه و نقد اعتبارات مرتبط به استان را گرفته‌ایم و امسال تا امروز بالغ‌بر ۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار وارد استان شده است.

بهزاد منصوری معاون سازمان صنعت، معدن تجارت لرستان نیز در این جلسه به مصوبه ایجاد پایانه سنگ در لرستان اشاره کرد و گفت: مجوز این پایانه توسط سازمان توسعه تجارت اخذ شد.

وی افزود: کاربری پایانه صادراتی سنگ که در خرم‌آباد ایجاد می‌شود، بسته‌بندی و انجام تشریفات لازم برای صادرات سنگ است.

بهاروند معاون راه و شهرسازی لرستان نیز در این جلسه به تهیه طرح جامعه تفصیلی شهر چغابل اشاره کرد و گفت: استخر شنای شهر چغابل با مساحت ۷۰۰ مترمربع تعیین کاربری شده و با احداث آن در خارج از محدوده شهر موافقت شده است.

انتهای پیام/د

۵۵ میلیارد تومان اعتبار به حوزه کشاورزی لرستان اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.