معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های مهر تحصیلی و مهرتندرستی در مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی توسلی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در این طرح که مشابه آن در ابتدای سال تحصیلی و به منظور تامین مایحتاج مورد نیاز دانش آموزان نیازمند اجرایی می‌شود، نسبت به تامین احتیاجات تحصیلی دانش آموزان مناطق زلزله‌زده اقدام خواهد شد.

توسلی با بیان اینکه در تلاشیم با توان حداکثری این طرح را اجرایی کنیم، گفت: برای اجرای مطلوب این طرح نیازمند مشارکت خیرین هستیم خیلی از برنامه‌های تدارک دیده شده در سطح استان به مناسبت هفته وقف حذف و هزینه‌های آن صرف کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شد.

وی در ادامه با اشاره به برپایی آشپرخانه در بقعه احمدابن اسحاق جهت طبخ و توزیع غذا بین زلزله زدگان،  بیان کرد: در حال حاضر نیز به دنبال تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، روغن در مناطق زلزله زده هستیم و امیدواریم ظرف چند روز آینده این اقدامات عملیاتی شوند.

انتهای پیام/ز

برپایی آشپرخانه در بقعه احمدابن اسحاق

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.