کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: بنا بر پیش بینی های صورت گرفته بارندگی از بامداد سه شنبه در این استان آغاز شده و در روزهای پایانی هفته تا اوایل هفته آینده شاهد کاهش محسوس دما در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  راضیه پیله وران، کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: سامانی بارشی که وارد استان شده اواخر امروز و امشب تقویت می شود و از بامداد روز سه شنبه بارش ها در استان آغاز می شود.

به گفته وی همچنین همراه با این بارش ها در مناطقی از استان همچون مناطق شرقی و شمالی استان سرعت وزش باد پیش بینی می شود و طی ساعاتی از صبح و بعد از ظهر فردا ، شدت وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در استان ادامه دارد ، گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تمرکز بارش ها برای مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان همچون سپیددشت، الیگودرز و پلدختر است و بارش ها در سایر مناطق استان بصورت پراکنده خواهد بود.

پیله وران با تاکید بر پیش بینی کاهش دما در بیشتر نقاط استان از روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا اوایل هفته آینده افزود: در مراکز سردسیر استان انتظار بارش برف وجود دارد.

وی همچنین گفت: پیش بینی می شود در روزهای پایانی هفته کاهش دما در مرکز استان بصورت منفی 2 و منفی سه درجه برسد و در مناطق سردسیر استان از جمله الشتر تا منفی 9 درجه هم برسد.

وی یادآور شد: بارش بارانی که از بامداد روز سه شنبه آغاز می شود و در طول روز تقویت و شدت می گیرد فراگیر است و تمام استان را دربرمی گیرد و آمادگی برای پیشگیری از خسارات احتمالی بخصوص در مورد کاهش دمای پایان هفته توصیه می شود.

انتهای پیام/د

پیش بینی بارندگی از بامداد سه شنبه در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.