معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از كشف مقدار 98 كيلو و 800 گرم مرفين و ترياك و دستگيری يك سوداگر مرگ ازسوی ماموران ايستگاه بازرسی شهيد شرافت شهرستان نائين خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "جهانگير كريمي گفت : ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد شرافت شهرستان نائين حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه تريلر خودرو بر كه حامل تعدادي سواري صفر كيلومتر بود مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از خودروهاي صفر كيلومتر مقدار 60 كيلو و 800 گرم مرفين و 38 كيلو گرم ترياك كه زير صندلي ها جاساز شده بود كشف شد .

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه اين خودرو در شرق كشور بارگيري شده بود افزود: در اين رابطه يك سوداگر مرگ دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد .

معاون اجتماعي پليس اصفهان در پايان از برخورد قاطع و قانوني پليس اصفهان با سوداگران مرگ خبر داد و خاطر نشان كرد: اين استان جولانگاه قاچاقچيان مواد مخدر ، قاچاقچيان كالا، سارقان ، اراذل و اوباش و كساني كه به هر نوع قصد برهم زدن نظم ، امنيت و آسايش عمومي مردم را دارند نمي باشد و پليس اين استان با اينگونه افراد برخورد قاطع مي كند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.