آل سعود و آل خليفه بدانند اگر به مسير حمايت از داعش و توطئه‌ها ی آمريكا ادامه دهند سرنوشتی مانند داعش خواهند داشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت  بر فتنه تکفیری اظهار کرد: با این پیروزی فتنه پیچیده آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه اسلام و نظام جمهوری اسلام در مرحله نظامی به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: به رغم آنکه آمریکا، صهیونیست‌ها و مزدوران در منطقه فکر می‌کردند با این توطئه می‌توانند نظام اسلامی را از پا درآورند ولی با امدادهای الهی، تدبیر رهبری، فداکاری رزمندگان مدافع حرم و نیروهای مقاومت بساط این گروه تروریستی ضد بشری و ضد اسلامی برچیده شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این نوع سرانجام برای داعش درس عبرتی برای آمریکا، صهیونیست‌ها و مزدوران در منطقه است گفت: آنها باید بدانند در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی و جریان حق همانطوری که قرآن می‌فرماید مانند خانه عنکبوت هستند که استواری ندارند و سرانجام حق بر باطل پیروز می‌شود.

وی عنوان کرد: اکنون باید توجه داشته باشیم که با این سرنوشتی که برای داعش و جریانی که برای جبهه مقاومت پیش آمد اقتدار نظام جمهوری اسلامی و جریان مقاومت برای جامعه بین‌الملل به اثبات رسید و در ادامه تلاش‌های مذبوحانه‌ای در جریان کردستان عراق یا جریان سعد حریری و امثال بیانیه اتحادیه عرب صورت گرفت تا توجه‌ها را از این پیروزی به مسائل دیگر جلب کنند.

رجبی با بیان اینکه امروز نیروهای مقاومت در جامعه جهانی سرافراز هستند گفت: این جریان مقاومت و نظام جمهوری اسلامی است که دست برتر خود را در عرصه بین‌الملل و به ویژه در منطقه به ظهور و بروز می‌رساند و باید از این فرصت مسؤولان در مذاکرات بین‌الملل و تعاملات سیاسی بهره‌برداری لازم را داشته باشند و باید بدانیم در هر بخشی در مسیر دفاع از حق قدم برداریم خداوند پشتیبان جریان حق است و تمام توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر مکانی ولایت، رهبری و بیانات ایشان نصب العین قرار گیرد پیروزی از آن ما است باید از خداوند، رهبر معظم انقلاب و از همه نیروهای فعال در این عرصه مانند سردار قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله و نیروهای مدافع حرم تشکر کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت باور به حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری و یاری مستضعفان در معادلات سیاسی در دستیابی به پیروزی گفت: همانگونه که رهبری فرمودند باید با عزت و اقتدار در صحنه بین‌الملل ظاهر شد و ساده‌لوحانی که تصور می‌کردند با اعتماد به آمریکا، مذاکرات و رأیزنی با آنها می‌توانند مشکلات را حل کنند بدانند جز خسارت نتیجه‌ای ندارند و اعتماد به رهنمودهای رهبری، اتکا به خدا و نیروهای مردمی می‌تواند راهگشا باشد.

وی ضمن بیان هشداری به مزدوران منطقه گفت: آل سعود و آل خلیفه بدانند سرنوشت آنها بهتر از داعش نیست و اگر به مسیر حمایت از داعش و توطئه‌ها و مزدوری برای آمریکا ادامه دهند دیر یا زود سرنوشتی مانند داعش خواهند داشت و از درون متلاشی می‌شوند.

انتهای پیام/ت

نيروهای مقاومت در جامعه جهانی سرافراز هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار