دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: قطعا آمریکا و سرکرده‌اش در خاورمیانه یعنی داعش در برابر این شکست سکوت نمی‌کند و به دنبال راهی جدید برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی هستند.

قطعا آمریکا در برابر شکست داعش سکوت نمی‌کند

مسعود آراوند دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت اول منطقه در تامین امنیت آن نقش بسزایی دارد و تا فروپاشی کامل دولت خودخوانده داعش خواب را برخود حرام می‌داند.

وی گفت: همان‌طور که مستحضرید آمریکا و سرکرده‌اش در خاورمیانه یعنی گروه تکفیری داعش در طول چند سال اخیر با تمام قوا سعی داشتند منطقه را ناامن کنند که با شکست سنگینی از سوی نیروهای متحد اسلام مواجه شدند اما بدون تردید آمریکا و حامیانش در منطقه همچون انگلیس، اسرائیل، عربستان و غیره در مقابل این شکست‌ها سکوت نمی‌کنند.

تجزیه طلبی و تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی نقشه آمریکاست

 آراوند با بیان اینکه آمریکا و دیگر کشورهایی که منفعت خود را در ناامنی خاورمیانه می‌بینند به دنبال راهی جدید برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی هستند، افزود: قطعا آنها سعی می‌کنند با استفاده از حربه های مختلف مانند تجزیه طلبی و تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی و تربیت نیروهای انتحاری به مسلمانان ضربه بزنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان کرد: از زمان بسته‌شدن پرونده نظام شاهنشاهی با انقلاب مردمی ایران، نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران همیشه و در هر مکانی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و به عنوان قدرت اول منطقه در پیروزی‌های اخیر علیه دولت خودخوانده داعش در عراق و سوریه نقش بسزایی داشت.

نیروی قدس سپاه در مقابل گروه‌های تروریستی ایستاده است

وی با اشاره به اینکه نیروی قدس سپاه پاسداران ایران با دادن جوانان رشید و دلاوری همچون شهید حججی و دیگر شهیدان مدافع حرم در مقابل گروه‌های تروریستی ایستاده است، تصریح کرد: با موفقیت‌های اخیر تا مرز فروپاشی کامل داعش پیش‌رفته‌ایم و ایران تا نابودی کامل داعش خواب را برخود حرام می‌داند.

آراوند افزود: اکنون که با بسته‌شدن پرونده داعش فرصت بیشتری برای کار تشکیلاتی و برنامه‌ریزی برای آینده فراهم شده است باید برای سازماندهی فکری و نظامی همه نیروهای اسلام در سراسر جهان اهمیت زیادی قائل شویم و به کمک مردم مسلمان در هرنقطه‌ای از جهان که توسط دولت‌های تروریستی همچون آمریکا، اسرائیل، میانمار و غیره مورد ظلم واقع شدند بشتابیم.

اسرائیل 25 سال آینده را نمی‌بیند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز یادآور شد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) 2 ماه پیش وعده نابودی داعش را در کمتر از سه ماه داده بودند و حال شاهد تحقق این وعده هستیم و همان طور که پیش از این فرموده بودند اسرائیل 25 سال آینده را نمی‌بیند، برای پاک شدن این رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار با همه توان خود تلاش می‌کنیم تا زمینه ظهور امام زمان(عج) جهت برقراری نظام نوین اسلامی فراهم ‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار