نماینده مردم تهران گفت: تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب از مسائل بین‌المللی همواره دقیق است و ایشان دوستان و دشمنان را به خوبی می‌شناسند.

سحجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر نقش مهم و حیاتی مقام معظم رهبری در پیروزی اسلام بر داعش و پایان سیطره این گروه خبیثه گفت: این موفقیت بزرگی که در سطح منطقه و جهان حاصل شد، به دلیل مدیریت و تدبیر مقام معظم رهبری در جهان اسلام بود.

وی با تاکید بر اینکه تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب از مسائل بین‌المللی همواره دقیق است و ایشان دوستان و دشمنان را به خوبی می‌شناسند، اظهار کرد: دقت و مراقبت ایشان در عرصه‌های مختلف سیاست خارجی همواره برای دیپلمات‌ها و قانونگذاران و ناظران ما در مجلس موثر بوده است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی هم در این عرصه به ویژه فرماندهی نیرو‌های مقاومت نقش بسیار ارزنده‌ای داشت و باید از وی قدردانی شود، خاطرنشان کرد: جا دارد صمیمانه این پیروزی بزرگ را به مسلمانان جهان به ویژه مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی، خانواده‌های شهدای حرم و نیرو‌های مقاومت ایرانی و غیرایرانی تبریک گفته و امیدواریم پیروزی‌های مسلمانان بر دشمنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار