معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از برگزاری مراسم سالگرد شهید زینب کمایی در اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علی قریشی  اظهار کرد: همزمان با ایام هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت و پایان یافتن سیطره شجره خبیثه داعش، یادواره 36 هزار دانش‌آموز با محوریت شهید زینب کمایی ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 7 آذرماه 96 در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: زینب کمایی در سال 1346 در آبادان متولد شد و سرانجام در فروردین سال 1361 در شهرستان شاهین‌شهر و در سن 14 سالگی توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه خانواده زینب کمایی با شروع جنگ تحمیلی و محاصره آبادان به اصفهان مهاجرت کرده بودند، گفت: سی‌وپنجمین مراسم سالگرد این شهید امسال همزمان با سالگرد شهدای دانش‌آموز و با حضور یکی از مسؤولان کشوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شهید زینب کمایی با سن کمی که داشت هیچ‌گاه اقامه نماز اول وقت، با وضو بودن و قرائت قرآن کریم را ترک نمی‌کرد و مسائل دینی را به خوبی رعایت می‌کرد.

قریشی عنوان داشت: مراسم بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و شهید زینب کمایی به همت آموزش و پرورش استان اصفهان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، سپاه صاحب‌الزمان(عج) و شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم سالگرد شهید زینب کمایی در اصفهان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.