معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان این دانشگاه در مواجهه با حوادث طبیعی آموزش‌های لازم را در کانون هلال احمر این دانشگاه می‌بینند.

آموزش دانشجویان دانشگاه تهران در مقابل حوادث طبیعیمجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اکنون در این دانشگاه کانون هلال احمر در باشگاه دانشجویان راه اندازی شده است که برنامه هایی برای آموزش دانشجویان در مواجه با بحران هایی همچون سیل زلزله و غیره به آنها ارائه می شود.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم از این طریق بتوانیم آموزش های مربوط به حوادث طبیعی به دانشجویان داده شود؛ برنامه داریم دستورالعمل های لازم را  در آینده‌ای نزدیک برای تمام دانشجویان دانشگاه تهران داده و این طرح را به اجرا درآوریم.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: این آموزش‌ها به منظور توانمندسازی دانشجویان برای چگونه برخورد کردن درمواقع بحران  ارائه می‌شود و همه دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند از این آموزش‌ها بهره مند شوند.

سرسنگی یادآورشد: اگر بتوانیم آموزش های لازم برای چگونگی مواجه با بحران را از برگزاری این کلاس ها کسب کنیم، از این طریق افراد در مواجهه با بحران های طبیعی توانمند می‌شوند.

انتهای پیام/

امدادرسانی  دانشگاه تهران به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار