آیت الله علوی گرگانی گفت:هر برنامه‌ای که دربسیج باشد همه ارگان‌ها را در برمی‌گیرد،بسیج مانندخونی بوده که در همه رگ‌های انسان جریان دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛آیت‌الله سید‌محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با فرمانده ناحیه امام حسین (ع)بسیج استان قم، با اشاره به اینکه مسئله بسیج از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: بسیجیان باید هدف از برپایی بسیج را دانسته تا بتوانند در این راه به موفقیت برسند.

وی با بیان اینکه مسئولیت بسیج همگانی بوده و به حزب خاصی اختصاص ندارد، افزود: هر برنامه‌ای که در بسیج باشد همه ارگان‌ها را در برمی‌گیرد، بنابراین بسیج مانند خونی بوده که در همه رگ‌های انسان جریان دارد.

مرجع تقلید شیعیان بسیج را وابسته به سراسر کشور و نظام دانست و عنوان کرد: بسیج وابسته به کشور و نظام است، ازاین‌رو می‌توانیم بسیج را مصداق آیه قرآن که می‌فرماید مسئولیت به دو طبقه انبیاء و افرادی که از طرف خداوند عهده‌دار مسئولیتی می‌شوند و مسئولیتی که افراد بسیجی در جامعه عهده‌دار می‌شوند تقسیم کرد و افراد باید به این مسئولیت تعهد اسلامی داشته تا بتوانند از این طریق نظام را حفظ کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه دشمن همیشه آگاه بوده و در کمین است تا به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما بوده که در حفظ نظام و مقام معظم رهبری کوشش کنیم و در مقابل دشمنان کوتاه نیاییم.

وی تصریح کرد:بسیجیان باید قدر این نعمت را بدانند و از نعمت‌هایی که خداوند به برکت نظام به آنان داده نهایت استفاده را ببرند.

وی ابراز کرد: امام صادق (ع) می‌فرماید مردم را با زبان به‌سوی خداوند دعوت نکنید، بلکه باید با عمل خود آنان را دعوت کرد، بنابراین بسیجیان باید با عمل خود مردم را به‌سوی خداوند دعوت کنند.

انتهای پیام/ح

دشمنان همیشه در کمین ضربه‌زدن به ایران هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار