دبیر کل مجمع مدرسین و محققین گفت: اظهارات سخیفانه ولیعهد عربستان علیه مقامات ایرانی، شایسته خودشان است.

باید در برابر فحاشی عربستان صبر کرد تا از این عصبانیت بمیردآیت الله سیدحسین موسوی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به گزافه گویی‌های سخیفانه اخیر ولیعهد عربستان نسبت به مقامات کشورمان گفت:‌ هرکس  شکستی بخورد، مسلما اگر پایبند به اخلاق نباشد به رفتارها و سخنان نادرست متوسل می‌شود.

دبیر کل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه عربستان امروز با شکست‌های مختلفی روبرو شده است، اظهار کرد: اگرچه آنها هنوز جنگ را در یمن ادامه می‌دهند، اما خود به روشنی می دانند که در این جنگ شکست خواهند خورد همانطور که در سوریه و عراق هم شکست خوردند.

وی با تأکید بر اینکه داعشی‌ها از اول هم آلت دست عربستان بودند و آل سعود شکست آنها را دید، گفت:‌ ما باید در برابر گزافه گویی های ولیعهد عربستان صبر کنیم تا از این عصبانیت بمیرند.

آیت الله موسوی تبریزی با بیان اینکه ما باید کار خودمان را ادامه دهیم گفت: مهم‌ترین جواب به ولیعهد عربستان این است که، جاهلان به دنیا نشان داده‌اند آ‌ن چه که به ما نسبت می‌دهند شایسته خودشان است.

دبیر کل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد:‌ ادبیات دیپلماسی ما آنچنان که تاکنون بوده معرف ما خواهد بود و دشمنان ما با ادبیات ما منکوب خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
بنظر زیادی به ولیعهد عربستان بهاء میدهید . اصلاّ این آدم ارزش این را ندارد که در موردش فکری شود و نامی از او برده شود خواهشمند است دیگر از این ناآدم حرفی زده نشود
آخرین اخبار