عضو کمیسیون اقتصادی مجلس

انتقاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از افزایش ۲۰۰ درصدی نرخ بلیت هواپیما

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از افزایش ۲۰۰ درصدی نرخ بلیت هواپیما نسبت به قبل از آزادسازی ، گفت: افزایش ۱۰ برابری نرخ بلیت برخی از پرواز های داخلی، نوعی گران‌سازی بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به گفته حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی با شناورشدن نرخ پروازهای هواپیمایی شاهدیم که فقط در یک پرواز قیمت بلیت صبح، 90 هزار تومان، بعدازظهر 170 هزار تومان و برای شب در همان مسیر پروازی قیمت‌ها به 200 هزار تومان هم رسیده است و این هرج و مرج و نابسامانی و اینکه هرکس هرچه توانست قیمت بلیت پروازها را افزایش دهد اجحاف در حق مردم است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه گردشگری در کشور با افزایش نجومی نرخ‌های هواپیمایی امکان‌پذیر نیست، زیرا قیمت در برخی از مسیرها و حتی ایام خاصی سرسام‌آور است و افراد اهل مسافرت با مشاهده این مسائل ترجیح می‌دهند به خارج از کشور سفر کنند.

بنا به اظهار عضو کمیسیون اقتصادی مجلس حدود 2 سال از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما می‌گذرد، اما افزایش 10 برابری برخی از مسیرهای داخلی، عین گران‌سازی بوده است وهفته گذشته در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با تعزیرات حکومتی این موضوع مهم را متذکر شدیم و از آنها درخواست کردیم که به طور جدی برای رسیدگی آن ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون چند نفر از نمایندگان با تذکراتی به وزیر راه و شهرسازی سئوالاتی هم از وی کرده‌اند، در این باره که برخی از مسئولان کمبود هواپیما را دلیل افزایش نجومی قیمت‌ بلیت پروازهای داخلی اعلام کرده‌اند، گفت: بدون شک این دیدگاه قابل قبول نیست، معتقدیم که ناوگان هواپیمایی ما خیلی پیشرفتی ندارد و شاید جزوناوگان‌های فرسوده بین کشورهای دیگر محسوب شود، اما کمبود آنچنانی که نشود جوابگوی مردم باشد را هنوز حس نمی‌کنیم که قیمت‌ها را نجومی افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/م

 

نرخ بلیت هواپیما نسبت به قبل از آزادسازی افزایش ۲۰۰ درصدی داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار