جان بابایی با بیان اینکه خدمات توانبخشی از عقب ماندگی‌های حوزه درمان است، از راه اندازی مرکز جامع توانبخشی در کشور خبر داد.

جانبابایی معاون درمان وزارت  بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ارائه خدمات توانبخشی در حوزه درمان به بیماران نیازمند در کشور گفت:‌ واقعیت این است که یکی از عقبماندگیهای کشور در حوزه درمان، در حوزه توانبخشی است.

وی به برنامههای وزارت بهداشت در این حوزه پرداخت و عنوان کرد: یکی از برنامههای وزارت بهداشت ارتقای خدمات توانبخشی به بیماران است و معاونت درمان برنامههایی در نظر گرفته است که  خدمات توانبخشی به بیماران از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کند.

جانبابایی در ادامه از راهاندازی مراکز جامع توانبخشی خبر داد و گفت: به زودی مراکز جامعهای که همه خدمات توانبخشی در آن به مردم داده میشود، راهاندازی و خدمات توانبخشی ارتقا پیدا میکند.

تدوین سند راه اندازی مراکز جامع توانبخشی

معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: توانبخشی برای بیمارانی که دچار سکته قلبی و مغزی شده اند، گفتاردرمانی و توانبخشی عارضههایی که پس از برخی جراحیها بروز میکند از جمله خدمات توانبخشی برای مردم در حوزه درمان است.

وی عنوان کرد: ما در وزارت بهداشت در تلاشیم تا با راه اندازی مراکز توانبخشی خدمات در این زمینه به مردم ارائه شود و بتوانیم عقب ماندگی‌های این حوزه را جبران کنیم.

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: سند راهاندازی مراکز جامع توانبخشی تدوین شده است و امیدواریم با کمک معاونت اجتماعی، انجمنها و انجیاو ها مراکز جامع توانبخشی به زودی راهاندازی شود تا خدمات بهتری در حوزه درمان به مردم بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.