مدیر آموزش و پرورش باوی کم‌تحرکی یکی از عوامل بروز مشکلات جسمی در بین دانش‌آموزان دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مجید موحدیان، مدیر آموزش و پرورش باوی گفت: یکی از اهداف مهم المپیاد ورزشی درون مدرسه ای کشف، شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان است .

وی بیان داشت:  المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای یکی از طرح‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است و این طرح به‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و جهت ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح تمامی دانش‌آموزان علاقه‌مند به تربیت بدنی و ورزش در مسابقات درون کلاسی و درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند

موحدیان ضمن بر شمردن اهداف این المپیاد بیان داشت: یکی از اهداف مهم المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای کشف، شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان است. به‌طوری که دانش‌آموزان مستعد از دل مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای بیرون می‌آیند و به کانون‌های ورزشی درون و برون مدرسه‌ای هدایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه کم‌تحرکی یکی از عوامل بروز مشکلات جسمی در بین دانش‌آموزان است، گفت:  برای دانش‌آموزان لازم است در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود هم اهمیت دهند و برگزاری المپیادهای ورزشی بستر این مهم را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/م

دانش آموزان مستعد از دل مسابقات ورزشی درون مدرسه ای بیرون می آیند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.