یک متخصص رادیولوژی از بروز مشکلاتی در زمینه نگهداری دستگاه های رادیولوژی با کاهش تعرفه‌ها در این حوزه خبر داد.

به روز بودن دستگاه های رادیولوژی کشور/ بروز مشکلاتی در  نگهداری دستگاه های رادیولوژی با کاهش تعرفه رادیولوژی سببامید جعفری متخصص رادیولوژی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: امروزه کشورمان خوشبختانه از نظر تجهیزات و لوازم رادیولوژی همگام با کشورهای پیشرفته دنیا است و  از منظر تکنولوژی  نسبت به همسایگان ومنطقه هیچ کمبودی نداریم.

وی با بیان اینکه تجهیزات رادیولوژی باید به روز باشد ، افزود: به روز بودن تجهیزات و تکنولوژی رادیولوژی همگام با سایر کشور های پیشرفته نیازمند اعتبار کافی بوده و چنین مسئله ای هزینه بر است  و همکاری و مساعدت سازمان های ذیربط را می طلبد.

جعفری با اشاره به اینکه کاهش تعرفه های رادیولوژی سبب تاثیر منفی بر روی تکنولوژی و دستگاه ها می گذارد، عنوان کرد: به روز بودن دستگاه های رادیولوژی و تکنولوژی یکی از ملزوات این رشته است زیرا تا حدی سلامت مردم به آن وابسته است  و اگر تکنولوژی به روز نباشد تشخیص بیماری ها با روند کندی روبه رو می‌شود.

وی در خصوص هزینه نگهداری تجهیزات رادیولوژی تاکید کرد: کاهش تعرفه های رادیولوژی به دلیل هزینه های نگهداری دستگاه ها ممکن است باعث کاهش کیفیت ارائه خدمات شود.

انتهای پیام/

تاثیر تعرفه های پزشکی بر خدمات رادیولوژی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.