سرکلانتر دوم پلیس پایتخت، صبح امروز از دستگیری یک جیب بر حرفه ای در محدوده ایستگاه مترو صادقیه خبر داد و گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به ده ها فقره سرقت اعتراف کرد.

دستگیری جیب بر حرفه ای در مترو صادقیهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مهرزاد بیژن نیا سرکلانتر دوم پلیس پایتخت، اظهار کرد: با شکایت های ارائه شده از سوی شهروندان و مسافران متروی صادقیه در خصوص سرقت ها و جیب بری های صورت گرفته از آن‌ها، تیمی از ماموران کلانتری 133 شهرزیبا، به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده چهره سارق به دست آمد و در میان ماموران گشت انتظامی توزیع شد تا در صورت برخورد با فرد متهم وی را دستگیر کنند و علاوه بر این، آموزش های لازم در خصوص جیب بری و هشدارهای مراقبتی و امنیتی نیز در این خصوص به شهروندان و مسافران مترو ارائه شد.

سرهنگ بیژن نیا عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه عصر روز گذشته ماموران انتظامی این کلانتری سارق مذکور را هنگام پرسه زنی و انتخاب سوژه های سرقت در محدوده ایستگاه مترو صادقیه مشاهده و در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر و به همراه اموال همراهش به کلانتری محل، منتقل کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه اتهامی شد، اما زمانی که وسایل وی مورد بازرسی قرار گرفته و تعدادی اموال مسروقه از جمله گوشی تلفن همراه، کارت عابربانک و تعدادی مدارک مسروقه شهروندان کشف شد، به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرایم خود اعتراف کرد.

این متهم همچنین به ده ها فقره سرقت و جیب بری در محدوده ایستگاه های مترو اعتراف و با تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری جیب بر حرفه‌ای ایستگاه مترو صادقیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
دست های این جیب برها رو قطع کنید تا درس عبرتی بشه برای بقیه
آخرین اخبار