نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه آرامش و التیامی بر دردها و آلام مردم این منطقه بود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  با بیان اینکه هر کدام از مسئولان بر حسب فضای کاری خود در منطقه زلزله‌زده حاضر شدند گفت: در بیان مردم محلی حضور مسئولان در مناطق زلزله‌زده یک طرف و حضور مقام معظم رهبری نیز یک طرف قرار داشت.

امام جمعه کرمانشاه سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده را سبب آرامش و التیام آلام ساکنان این مناطق دانست و عنوان کرد: مقام معظم بدون تشریفات و به سادگی در میان مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه حاضر شدند که این موضوع درسی برای سایرین بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سرکشی‌های متعدد از مناطق زلزله‌زده بیان کرد: مردم این مناطق نیازهایی دارند که باید تامین شود و مهمترین نیاز کنونی بحث اسکان موقت از طریق کانکس است.

آیت‌الله علما با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند که بحران باید پیش‌بینی شود بیان کرد: ستاد مدیریت بحران باید برای وقوع بحران ها آمادگی داشته باشد و اینگونه نباشد که پس از وقوع هر حادثه‌ای به دنبال برگزاری جلسه و آمادگی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی باید نحوه توزیع اقلام ضروری در مناطق زلزله‌زده مدیریت شود موضوعاتی همچون نحوه باز پرداخت تسهیلات ساخت منازل را از دیگر دغدغه‌های مردم دانست.

آیت‌الله علما از حضور یک هزار طلبه در مناطق زلزله‌زده استان‌ کرمانشاه خبرداد و بیان‌کرد: اعزام روحانیون برای حضور در میان مردم حادثه دیده و داغدار استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد و این حضور تاثیر بسیار مناسبی داشته است.

انتهای پیام/ز


حضور هزار طلبه در مناطق زلزله‌زده استان‌ کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.