دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با فرماندار ملایر

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با حضور در شهرستان ملایر با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با فرماندار ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی فرماندار ویژه ملایر در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت پروژ‌ه‌های ورزشی ملایر اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی ما در حوزه ورزش شهرستان، بازیابی جایگاه واقعی ملایر در استان و کشور است.

وی با اشاره به پیشینه پرورش ورزشکاران و قهرمانان متعدد ملی، جهانی و المپیکی در ملایر، افزود: شرایط و جایگاه کنونی ورزش ملایر مورد توجه و قبول مردم فرهنگ‌مدار ملایر و مدیریت اجرایی شهرستان نیست.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به خدمات ارزنده و تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان در حوزه ورزش استان تصریح کرد: به رغم مشکلات و محدودیت‌های مالی و کمبود منابعی که در سطوح ملی و استانی با آنها مواجه هستیم، دغدغه و انتظار عموم مردم و ورزشکاران شهرستان ملایر این است که جایگاه ورزش ملایر در تراز شاخص‌ها و توانمندی‌های جوانان و ورزشکاران این شهرستان باشد.

وی پیگیری منابع از طریق مراجع ملی را یکی دیگر از ضرورت‌های پیشبرد امور و موفقیت مدیریت اجرایی در شهرستان و استان دانست.

رضایی گفت: با توجه به علاقه و آشنایی که وزیر ورزش و جوانان با شهرستان ملایر دارند در آینده نزدیک و با حضور نمایندگان و شخص وزیر، در نشستی مشترک مسائل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان را بی واسطه با ایشان در میان گذاشته و مشکلات رفع شود.

وی خواستار پیگیری مسائل ورزش استان و شهرستان با بهر‌ه‌گیری از کمک‌های استاندار و اداره کل ورزش و جوانان شد و تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، شاهد گشایش‌های خوبی در استان به ویژه در ورزش ملایر باشیم.

فرماندار شهرستان ملایر تکمیل سالن‌ها و فضاهای ورزشی نیمه‌کاره و استفاده بهینه و بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت سالن‌های موجود را یکی دیگر از دغدغه‌های مردم و مدیریت ارشد شهرستان دانست و افزود: یکی از ضعف‌های عمومی ما عدم استفاده بهینه از منابع و امکانات محدودی است که در اختیار داریم که باید با روحیه همکاری و برنامه‌ریزی دقیق رفع شود.

وی استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش ورزش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را ضرورتی دیگر برشمرد و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات امروز جامعه ما بروز آسیب‌های اجتماعی است که توسعه ورزش از راهکارهای مناسب کاهش و مقابله با آنها است.

رضایی استفاده از تمام ظرفیت‌های اجتماعی و مدیریتی از جمله جلب مشارکت‌های مردمی، استفاده از ظرفیت خیران، توان شهرداری‌ها و جذب مساعدت کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را از دیگر موارد در توسعه ورزش در سطوح مختلف دانست و خاطرنشان کرد: تمام این کارها با پیگیری و تلاش به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.