طرح حوزه دام؛

اجرای ۴۰طرح حوزه دام با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در دورود

مدیر جهاد کشاورزی دورودگفت: با توجه به دستورالعمل داده‌شده به جهاد کشاورزی شهرستان در حوزه دام، اجرای ۴۰ طرح با حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی‌شده است.

اجرای ۴۰طرح حوزه دام با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در دورودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیر جهاد کشاورزی دورود نعمت‌الله قائد رحمت  افزود: هزینه طرح‌های زراعت در حال جمع‌بندی است و در بحث باغبانی در صورت همکاری بانک‌ها بیشترین جذب راداریم.

وی عنوان کرد: با توجه به اعتبار ۳۵ میلیارد تومان که شناور است، اگر شرایط مهیاو بانک‌ها همکاری داشته باشند بیشترین جذب اعتبارات را خواهیم داشت.

محمد صحرایی مدیر اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی دورود نیز در این جلسه بیان کرد:تسهیلات اعلام شده فقط در قالب ۳۸ رسته بوده و اعتبار برای طرح‌های ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش است.

وی گفت: طرح‌های بالای ۲۵۰ میلیون تومان باید تا روز شنبه کاربرگ تحویل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قرار گیرد تا در کارگروه اشتغال لرستان مصوب شود.

وی تصریح کرد: طرح‌های زیر ۲۵۰ میلیون تومان و بالای ۲۵۰ میلیون به‌طور حتم باید در کاربرگ نوشته شود.

صحرایی به مزیت اعتبار این طرح اشاره کرد واظهارداشت: دولت اعتبار را تقبل کرده بانک‌ها نگرانی نداشته و حمایت کنند، تا اعتبار تخصیص پیدا کند.

انتهای پیام/م

۴۰طرح حوزه دام با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در دورود اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار