اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال برای رقابت‌های 4 جانبه اصفهان اعلام شد که در این میان نام 5 بازیکن گیتی پسند به چشم می‌خورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال برای شرکت در مسابقات چهارجانبه اصفهان اعلام شد که بر این اساس علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، باقرمحمدی، حمیداحمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، فرهاد توکلی، اصغرحسن‌زاده، احمد اسماعیل‌پور، سعید احمدعباسی، ابوالقاسم عروجی، حسین طیبی، توحیدلطفی، مهران عالیقدر، مهدی جاوید، محمدشجری و مسلم اولادقبا به تیم ملی دعوت شدند.

در این میان نام سپهر محمدی، اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور، ابوالقاسم عروجی و احمد عباسی، 5 بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند به چشم می‌خورد.

بازیکنان دعوت شده در این مرحله حود را برای رقابت‌های چهارجانبه فوتسال که با حضور تیم‌های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان و قزاقستان 12 تا 16 آذر به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

جلسه هماهنگی تورنمنت چهارجانبه فوتسال در اصفهان با حضور رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال کشور، امیر مسعود هراتیان رییس هیئت فوتبال استان اصفهان و عوامل اجرایی مسابقات برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار