مسئول کمیته ادبی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) گفت:برگزیدگان بخش ادبی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) معرفی شدند.

مسئول کمیته ادبی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه اجلاسیه علمی کنگره حضرت علی بن باقر (ع) گفت: همزمان با این رویداد برگزیدگان بخش ادبی هم معرفی و از آنها تجلیل شد.

محمود شریفی  با اشاره به برگزیدگان شعر بخش فارسی افزود: در این بخش آقایان محمد زارعی از دلیجان، محمد خدایاری از قم، مجتبی خورسندی از بروجرد و مهدی قنبری برگزیده شدند.

مسؤول کمیته ادبی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) با بیان اینکه در شعر سپید آرش پورعلی زاده از رشت برگزیده شد، تصریح کرد: در شعر کودکان نیز منیره سادات هاشمی از مشهد حائز رتبه برتر در این کنگره شد.

وی همچنین با اشاره به برگزیدگان بخش بین الملل شعر فصیح گفت: فراس القطان از سوریه، ابراهیم الدیراوی از خرمشهر، خانم فاطمه السحمرانی از لبنان، مهدی شاکر النهیری از عراق، خانم شذا نوفل و سامر محمد در این بخش حائز رتبه‌های برتر شدند.

شریفی افزود: در بخش داخلی زبان محلی نیز حسین الوائلی از آبادان، عماد آلکثیری از شهر شوش استان خوزستان و جابر منصوری نیز از شهرستان شادگان استان خوزستان به عنوان برگزیدگان انتخاب و معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: احمد شهریار و عنایت علی شریفی از پاکستان و عینی رضوی از هندوستان نیز برگزیدگان شعر اردوی کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) بودند که برگزیده و معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار