کمک میلیونی مردم خراسان شمالی به بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم این استان، ۵۰۰ میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمد صفری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی با بیان اینکه تعهد استان برای بازسازی عتبات عالیات در سال جاری مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود، گفت: تاکنون 500 میلیون تومان به صورت نقدی و 300 گرم طلا از سوی مردم استان کمک شده است.

وی با بیان اینکه امسال مدیریت راه اندازی سه موکب با پذیرایی روزانه ۱۰ هزار زائر در مسیر زائران اربعین حسینی بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بود و تمرکز ما به این سمت معطوف شد، اظهارامیدواری کرد با کمک مردم و نیکوکاران بتوانیم به مبلغ متعهد شده استان نزدیک شویم.

صفری تعهد سال گذشته این ستاد را مبلغ یک میلیارد تومان اعلام کرد و از تحقق 100 درصدی تأمین این مبلغ از سوی مردم خبر داد و گفت: در سال گذشته همچنین 101 استادکار به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی اظهارداشت: از مجموع مبالغ جمع آوری شده در سال گذشته مبلغ 960 میلیون تومان به صورت وجه نقد و 400 گرم طلا بوده است.

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی، با بیان اینکه امسال تا کنون 56 استادکار به عتبات عالیات اعزام شده اند، بیان کرد: در صورت نیاز و درخواست از سوی مرکز استاد کارهای بیشتری به کربلا اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری ‌شده برای ساخت پروژه صحن شبستان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در نجف هزینه می شود، اظهارامیدواری کرد : این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

صفری با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: در این مدت مبلغ پنج میلیارد تومان به صورت نقدی و سه کیلوگرم طلا جمع آوری شده و 551 استادکار هم به عتبات عالیات اعزام شده اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی از مردم خواست فرصت ها را غنیمت شمرده و در صورت برخورداری از امکانات و تجهیزات و تمایل قلبی، آن را وقف بازسازی عتبات کنند که هم پاداش دنیوی و هم اخروی دارد

وی در پایان شماره حساب های 0102994736001 نزد بانک ملی و شماره حساب 431043611100018 نزد بانک انصار و شماره کارت 5041721111199692  بانک رسالت به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی را به منظور دریافت کمک های مردمی اعلام کرد.

انتهای پیام/آ

اعزام استاد کار ماهر از خراسان شمالی به عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.