مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار اشتغال به مددجویان شهرستان کامیاران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدرسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در مراسم واگذاری خودرو نیسان زامیاد به مددجویان شهرستان کامیاران که صبح امروز انجام گرفت با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های کمیته امداد توانمند کردن مددجویان زیرپوشش است که از طریق ایجاد اشتغال و تامین مسکن انجام می شود، گفت: در این راستا احداث و خرید 18 واحد مسکن مددجویی به شهرستان کامیاران اختصاص داده شده است که تاکنون 8 واحد آن تحویل داده شده است.

وی اقدامات کمیته امداد در زمینه ساخت مسکن طی سال های اخیر قابل توجه بوده، اما تعداد قابل توجهی از مددجویان هنوز مسکن مناسب ندارند و یا مستاجر هستند، افزود: برای این تعداد مسکن 514  میلیون تومان هزینه شده است.

شیخی‌زاده به بحث اشتغال مددجویان این نهاد نیز گریزی زد و عنوان کرد: در سال‌جاری بیش از 6  میلیارد تومان اعتبار به  شهرستان کامیاران اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه‌ای مابین کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و شرکت سایپا برای تحویل خودرو نیسان زامیاد و ایجاد اشتغال برای مددجویان منعقد شده است که 15  دستگاه سهمیه شهرستان کامیاران بوده که تاکنون 8 نفر از مددجویان برای تحویل این خودروها ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان افزود: ارزش هر یک از این خودروها  35 میلیون تومان است که به صورت تمام قسط و با تخفیف 7 درصد در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ د م

عقد تفاهم نامه‌ای مابین کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و شرکت سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.