رئیس ستاد مدیریت بحران استان اصفهان از واگذاری بازسازی ۱۴ هزار واحد مسکونی زلزله زدگان غرب کشور به بنیاد مسکن اصفهان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه فروش امروز در نشست مدیریت بحران شهرستان نطنز اظهار داشت: در حوزه بازسازی و بهسازی منازل زلزله زدگان غرب کشور، بازسازی ۱۴ هزار واحد مسکونی به بنیاد مسکن اصفهان واگذار شده است که به زودی اقدامات بازسازی آغاز می‌شود.

به گفته وی، مردم و نهادهای استان اصفهان تاکنون بیش از ۱۷۰ محموله اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را به مناطق غرب کشور گسیل کرده اند وروزانه  بیش از پنج هزار نفر در بیمارستان صحرایی اصفهان که در مناطق زلزله زده کرمانشاه برپا شده است، مداوا می‌شوند.

 به بیان رئیس ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در حادثه زلزله کرمانشاه، تیم های امدادی این استان جزو اولین تیم های اعزامی به مناطق زلزله زده بودند که نشان از آمادگی بالای آنها دارد.

شیشه فروش در پایان تأکید کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که امروز باید به آن توجه شود، موضوع آموزش های همگانی امداد و نجات به مردم است که در استان اصفهان اقدامات قابل توجهی پیرامون این موضوع و آمادگی در هنگام وقوع زلزله صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/م

 

واگذاری بازسازی ۱۴ هزار خانه غرب کشور به بنیاد مسکن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.