عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کمیسیون امنیت به منظور ارائه گزارش شش ماهه چهارم اجرای برجام از نطنز بازدید می‌کند.

کمیسیون امنیت ملی این هفته از سایت هسته‌ای نطنز بازدید می‌کندعلیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از بازدید  تعدادی از اعضای این کمیسیون از سایت هسته‌ای نطنز در روز دوشنبه این هفته خبر داد.

وی با بیان اینکه تاکنون سه گزارش شش ماهه از وضعیت اجرای برجام توسط کمیسیون امنیت ملی به مجلس تقدیم شد.

رحیمی افزود: بازدیدهای میدانی از تأسیسات و سایت‌های هسته‌ای کشور بخشی از فرآیند کمیسیون امنیت ملی برای گزارش‌های شش ماهه وضعیت اجرای برجام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: گزارش‌های سه ماهه وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و همچنین گزارش‌های دریافت شده از دستگاه‌های ذیربط مانند سازمان انرژی اتمی و بانک مرکزی به انضمام بازدیدهای میدانی از اماکن و تأسیسات هسته‌ای کشور مبنای تنظیم گزارش‌های شش ماهه کمیسیون امنیت ملی به مجلس است.

وی اظهار کرد: تاکنون هفت گزارش سه ماهه توسط وزارت امور خارجه در خصوص وضعیت اجرای برجام در زمان‌های مقرر و بدون تأخیر به کمیسیون امنیت ملی ارسال شده و این گزارش‌ها براساس فرآیند و تکالیف مندرج در قانون اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، تهیه و تنظیم و به مجلس ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار