رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور فردا «دوشنبه» با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور فردا «دوشنبه» با برگزاری ۴ دیدار شاهد پایان یافتن هفته دوازدهم این رقابت‌ها است در این هفته تیم بسکتبال مهرام که موفق شده بود هفته گذشته تیم بسکتبال نیروی زمینی را در دربی تهران شکست دهد با قرعه استراحت رو به رو است.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام که در هر ۱۰ دیدار گذشته خود به برتری رسیده است فردا در یکی دیگر از دیدار‌های جنوبی لیگ میهمان تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی خوزستان است. شاگردان شاهین طبع در این هفته کار نسبتا آسانی خواهند داشت، زیرا رقیبشان از ۱۰ دیدار گذشته تنها در یک دیدار به برتری رسیده است و در قعر جدول قرار دارد.

تیم بسکتبال یس آل گرگان هم در این هفته میزبان نیروی زمینی تهران است. یس آلی‌ها این روز‌ها در جایگاه هفتم جدول قرار دارند و می‌توانند با برد در این بازی زمینه رها شده از انتهای جدول را فراهم کنند. نیروی زمینی هم بدون شک در این هفته تلاش می‌کند تا با برد در این بازی شکست هفته گذشته مقابل مهرام را جبران کند.

تیم‌های شهرداری تبریز و نفت آبادان، اما در این هفته یکی از مهم‌ترین بازی‌ها را برگزار می‌کنند. شاگردان مهران حاتمی این روز‌ها در جایگاه دوم جدول قرار دارند و نفتی‌ها هم در جایگاه سوم هستند. با این حال دو تیم وضعیت مناسبی دارند و هر دو تیم با ۷ برد و ۳ باخت با یکدیگر برابر هستند. بدون شک بازی این دو تیم می‌تواند در این هفته از زیبایی بیشتری برخوردار باشد.

آخرین دیدار هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور میان تیم‌های دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان برگزار می‌شود. شاگردان کوهیان هم اکنون در جایگاه ششم جدول قرار دارند و حریفشان تنها با کسب یک برد تیم هشتم است. این بازی برا دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

برنامه بازی‌های هفته دوازدهم به شرح زیر است

یس آل گرگان - نیروی زمینی تهران

نفت آبادان - شهرداری تبریز

رعد پدافند هوایی خوزستان - پتروشیمی بندر امام

دانشگاه آزاد اسلامی - شهرداری گرگان

جدول رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور به شرح زیر است

 پتروشیمی بندر امام به دنبال یازدهمین برد/ مصاف حساس تیم بسکتبال شهرداری تبریز و نفت آبادان

انتهای پیام /

پیش بازی هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار