با راه اندازی مرکز نگهداری، معتادان متجاهر استان مرکزی جمع آوری می‌شوند

هفته آینده در شورای توسعه و برنامه ریزی استان مرکزی مکانی برای جمع اوری این افراد در نظر گرفته می‌شود.

استاندار مرکزی در گفتگوبا گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: با توجه به اعمال ماده ۱۶ قانون در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر، هفته آینده در شورای توسعه و برنامه ریزی استان مرکزی مکانی برای جمع آوری این افراد در نظر گرفته می‌شود که با این اقدام شاهد کاهش معتادین در استان و بویژه در شهرستان‌های اراک و ساوه خواهیم بود.

آقازاده افزود: این مکان در یکی از روستا‌های شهرستان فراهان در نظر گرفته شده که مسئولان مربوطه موظف شده اند از این محل بازدید کرده و نتایج را به استانداری گزارش دهند تا در شورای برنامه ریزی استان کارشناسی و مصوب شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان ما در مرکز کشور قرار دارد شاهد افزایش کشفیات موادمخدر توسط نیروی انتظامی در سال جاری بوده ایم که این امر نیاز به اقدامات پیشگیرانه در این حوزه توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر دارد.

 استاندار مرکزی ادامه داد: جوانان، مدارس و دانشگاه‌ها باید بیشتر در حوزه پیشگیری قرار گیرند، زیرا بیشتر در خطر این اسیب اجتماعی قرار دارند.

شاه محمدی، دبیر شورای مبارزه با موادمخدر استان هم گفت: اعتیاد مهمترین اسیب اجتماعی است که باید دستگاه‌های مربوطه در این خصوص اقدامات موثری انجام دهند.

شاه محمدی افزود: به منظور اجرای اموزش‌های پیشگیری از اعتیاد کلیه دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی با استفاده از ظرفیت دستگاه متبوع نسبت به اموزش نیرو‌های تحت امر اقدام کنند.

انتهای پیام / ج

برنامه ریزی برای  جمع اوری معتادان متجاهر استان مرکزی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.