فرماندار شهرستان جیرفت گفت: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستای علی آباد عمران و خانه بهداشت روستای سرآسیاب میجان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد 200 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت ، در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای سرآسیاب میجان و آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستای علی آباد عمران ازتوابع این شهرستان گفت: طرح تحول نظام سلامت یکی از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید می باشد،و توجه به سلامت مردم یکی از برنامه های ضروری و مهم است که دولت آن را به خوبی انجام داده است.

وی با بیان این مطلب که در دولت تدبیر و امید سلامت و بهداشت در شهرستان جیرفت ارتقاء چشمگیری داشته است افزود: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت روستای علی آباد عمران و خانه بهداشت روستای سرآسیاب میجان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد 200 میلیون ریال و با حضور یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی،مدیر مرکز بهداشت و برخی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

امینی روش تصریح کرد: ساخت چندین خانه بهداشت در سطح روستاها، مرکز بهداشتی و درمانی، مرکز خدمات بهداشتی شبانه روزی ،بیمارستان 265 تخت خوابی و همچنین ارتقاء سطح ارائه خدمات گوشه ای از اقدامات دولت در حوزه سلامت می باشد.

در این راستا محمد رضا مشایخی ،مدیر مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت:تعمیر ،تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه مرکز جامع سلامت علی آباد عمران با جمعیت 8889 نفر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال افتتاح شد.

وی همچنین افزود: خانه بهداشت روستای سرآسیاب میجان با جمعیت بیش از 700 نفر ، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد 200 میلیون ریال راه اندازی شد.

مشایخی با اشاره به اینکه روستای علی آباد عمران دارای 6 خانه بهداشت می باشد، تصریح کرد:مرکز خدمات جامع سلامت علی آباد عمران با حضور 2 پزشک،یک پرستار ،یک ماما و یک دندانپزشک , خدمات بهداشتی و درمانی خود را به مردم ارائه می کند.

مدیر مرکز بهداشت شهرستان جیرفت اظهار کرد:این مرکز مجهز به یک آزمایشگاه سطح یک است و خدمات دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت علی آباد عمران نیز ارائه می شود،که به ترتیب یک میلیارد و 300میلیون ریال برای تجهیزات آزمایشگاهی و 600 میلیون ریال تجهیزات دندانپزشکی هزینه شده است .
انتهای پیام/ی

افتتاح دو طرح بهداشتی در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار