مدیر کل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی و آغاز بارندگی در بیش تر مناطق استان از امشب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: از شامگاه پنجشنبه با ورود یک سامانه به استان، انتظار آغاز بارندگی در بسیاری از نقاط به ویژه نقاط شمالی، ارتفاعات و شرق خوزستان پیش بینی می شود.

وی با پیش بینی اینکه این بارش ها تا بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت، گفت: بیش ترین حجم بارش ها در نواحی شرقی خوزستان مانند بهبهان، هندیجان، آغاجاری، امیدیه و بخشی از ماهشهر است.

بهادری تصریح کرد: احتمال آبگرفتگی و بروز مشکلاتی برای اهالی شهرهای شرقی به ویژه هندیجان، امیدیه، بهبهان و حومه نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در ادامه اذعان داشت: بارش‌ها در نقاطی مانند ایذه، دهدز، باغملک، تاراز و ارتفاعات آسماری به صورت برف پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه خلیج فارس نیز در یک تا 2 روز آینده مواج است افزود: از جمعه وزش باد در برخی نقاط مرکزی خوزستان مثل اهواز نیز پیش بینی می گردد.

کوروش بهادری تصریح کرد: اگر ابتدا وزش باد و سپس بارش رخ دهد ممکن است دید افقی به خاطر غبار ناشی از کانون های داخلی که در مدل ها دیده نمی‌شود به وجود آید اما اگر ابتدا بارش باران باشد و سپس وزش باد آغاز شود امکان کاهش دید وجود ندارد.

وی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ایذه با یک درجه سانتیگراد زیر صفر و اندیمشک با 24 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط خوزستان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای امروز اهواز بین 4 و 21 درجه سانتیگراد در نوسان است.

انتهای پیام/گ

آغاز بارندگی در مناطق خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.