فرمانده حوزه بسیج سیدالشهدا بادرود گفت: مسابقه کتاب‌خوانی سلام بر ابراهیم با حضور 220 داوطلب در حسینیه مرکز شهر بادرود برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد طباطبایی امروز در جمع اصحاب رسانه  اظهار کرد: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی استفاده از ظرفیت بسیج، کانون مسجد و مدرسه است و این سه‌راه می‌توان فرهنگ مطالعه را در خانواده‌ها گسترش داد.

وی افزود: امروز با گسترش فضای مجازی و تعدد شبکه‌های اجتماعی موجب شده فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح خانواده‌ها که روزی این فرهنگ گرمابخش کانون خانواده بود را کم‌رنگ کند.

فرمانده حوزه بسیج سیدالشهدا بادرود گفت: ازاین‌رو می‌توان با راه‌اندازی کتابخانه در سطح پایگاه بسیج و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کتابخانه‌های مجهزی را راه‌اندازی کرده تا مورداستفاده همگانی قرار بگیرد و این مکان‌ها در سطح محلات بهترین پایگاه برای مطالعه محسوب می‌شود.

وی گفت: با هدف آشنایی بافرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب سلام بر ابراهیم از زندگی‌نامه شهید ابراهیم هادی در هفته بسیج کار ثبت‌نام و توزیع کتاب آن آغاز شد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: مسابقه حضوری آن در روز 24 آذر در بادرود مسابقه کتاب‌خوانی سلام بر ابراهیم امروز با حضور 220 داوطلب در حسینیه مرکز شهر بادرود برگزار و مجموعاً به 70 کمک سفر کربلا و کمک سفر مشهد مقدس و جوایز ارزنده دیگر اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی سلام بر ابراهیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.