سرایان با 16 درصد بالاترین نرخ بیکاری در استان را داراست

نماینده مردم سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی نرخ بیکاری سرایان را 16 درصد اعلام کرد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ ،محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم سرایان، فردوس، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصادمقاومتی شهرستان سرایان نرخ بیکاری این شهرستان را 16 درصد اعلام کرد و گفت: این شهرستان بالاترین نرخ بیکاری را در استان دارد.

وی با بیان این که بیشترین تعاونی‌ها و صندوق‌های مشارکتی همچون صندوق زنان، صندوق دامداران و صندوق کشاورزان در سرایان تشکیل شده است،افزود: بایستی مقداری پول به تعاونی های مذکور داده شود چرا که مردم سهم خود را به تعاونی‌ها داده اند اما دولت نتوانسته سهم خود را در این زمینه پرداخت کند.

امیرحسنخانی با بیان این که شهرستان سرایان بحرانی‌ ترین دشت آبی کشور را دارد،گفت : حدود 30 تا 60 متر زمین این شهرستان نشست پیدا کرده است.

نماینده مردم سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که شهرستان سرایان نیازمند توجه ویژه است،عنوان کرد: جاده دیهوک - فردوس، فردوس - سرایان، سرایان - روستای چرمه، روستای چرمه - خضری باید دوبانده شود و همچنین بخشی از ترانزیت و حمل‌و نقل در استان به این جاده‌ها متصل شود و دولت باید برای مسیر ترانزیتی در این جاده بودجه کافی اختصاص دهد.

وی در اشاره به سایر مشکلات سرایان،متذکر شد: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان سرایان تنها ظرفیت 22 تخت دارد و در حال حاضر کلینیک در بیمارستان وجود ندارد و انتظارمان آن است که دولت برای این بیمارستان اعتبار بگذارد.

انتهای پیام/ک

نشست 60 متری بحرانی ترین دشت آبی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.