ضرورت پایبندی شهرداری به تعهداتش

استاندار خوزستان گفت: شهرداری اهواز باید به تعهداتی که می‌دهد پایبند بماند و در خصوص مجوزی که برای فعالیت واحد‌های تجاری و یا باشگاه‌های ورزشی می‌دهد، پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان درواکنش به تعطیل کردن یک باشگاه ورزشی از سوی شهرداری اهواز بیان داشت: نمی توانیم هر وقت که دلمان خواست، حقوق شهروندی دیگران را ضایع کنیم.

وی ادامه داد: حقوق مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است اما ظاهرا در جامعه ما حقوق شهروندی چندان مورد اهمیت قرار نمی گیرد و این عمل شهرداری اهواز نمونه ای از اقداماتی است که باید پیگیری و بررسی های لازم در این باره با جدیت صورت بگیرد.

استاندار خوزستان در ادامه با تاکید بر اینکه نمی توان هر وقت دلمان خواست حقوق شهروندی دیگران را ضایع کنیم و نسبت به آن بی تفاوت باشیم، بیان کرد: دستگاه هایی مانند شهرداری ها با صدور مجوز، حقوقی را برای افراد ایجاد می کنند و به همین دلیل باید مراقب بود که این حقوق شهروندان رعایت شود و از ضایع کردن آن جلوگیری شود.

شریعتی با بیان اینکه فرمانداری اهواز باید دلیل تعطیل شدن این باشگاه های ورزشی را طی مذاکراتی با دادستان به شکل ویژه مورد بررسی قرار دهد، عنوان داشت: نتیجه این پیگیری ها به شورای ورزش ارائه شود.

وی همچنین در ادامه به میزان سهم ورزش استان در مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۲۷ صدم درصد از این محل اعتباری به ورزش خوزستان اختصاص یافت تا در زیرساخت های مورد نیاز هزینه شود.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه های نیمه تمام ورزشی خوزستان باید با برنامه ریزی دقیق اعتباری، تکمیل و در اختیار شهروندان استان قرار بگیرند، افزود: ایجاد زیرساخت های ورزشی در سطح استان خوزستان از اولویت های شورای ورزش است و اعضای این شورا، تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا استعدادی در خوزستان به هدر نرود.

انتهای پیام/م

 نسبت به حقوق شهروندی نباید بی تفاوت باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار