حجت الاسلام و المسلمین میرصانعی خبر داد

تحصیل 400 نفر از زندانیان در دانشگاه‌های استان تهران

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان های استان تهران گفت: در زندان‌های استان تهران ۳ دانشگاه وجود دارد که ۴۰۰ نفر در آن تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر میرصانعی رئیس  اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان تهران و دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر زندان‌های کشور در نشست خبری که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: فرد زندانی مشکلات زیادی دارد، به همین دلیل با ورود وی به زندان برای او کار‌های فرهنگی و مددکاری زیادی انجام می‌شود.

وی افزود: کارهای فرهنگی در 4 حوزه در زندان‌های استان تهران اجرا می‌شود و زندانیان در رشته‌های قرآنی در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین میرصانعی با بیان اینکه زندانیان در کلاس‌های سواد آموزی شرکت می‌کنند، گفت: به غیر از مدرسه در زندان‌های استان تهران، 3 دانشگاه بعثت ۲،۱ و ۳ در زندان‌های اوین، رجایی شهر و قزل حصار داریم که ۴۰۰ دانشجو در ۲۰ رشته در آن‌ها تحصیل می‌کنند.

وی افزود: در زندان‌های استان تهران ۶ مدرسه وجود دارد که ۱۹۰۰ دانش آموز در آن‌ها تحصیل می‌کنند و سالیانه ۲۵۰ نفر از این مدارس فارغ التحصیل می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان تهران گفت: بیش از ۵۰ درصد کار‌هایی که در زندان‌های سراسر کشور انجام می‌شود، کار‌های فرهنگی و تربیتی است و جامعه ما از آن خبر ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار