فرمانده انتظامی لرستان گفت: در طرح کنترل کاروان‌های عروسی، تیراندازی در جشن عروسی حتی با سلاح مجوزدار منع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   فرمانده انتظامی لرستان با اظهار این‌که کاروان‌های عروسی وادار به رعایت حقوق شهروندی می باشند گفت: پلیس در اجرای سلسله طرح‌هایش دراستان، طرح کنترل کاروان‌های عروسی و ملزم کردن آنها به رعایت حقوق شهروندی را در فرمان کار قرار داده هست.

وی با اشاره به این‌که دربرخی مورد ها در عروسی‌ها رویت می‌شود عده‌ای با تیراندازی باعث فوت و زخمی کردن مردم می‌شوند، افزود: از این به بعد تمام زوج‌هایی که قصد ازدواج دارند در موقع عقد در دفتر ثبت ازدواج برابر سازگاری به‌عمل آمده با سردفترداران لازم هست ملزم گردند که درمراسم آنها هیچکس حق تیراندازی را نداشته و چنان‌چه چنین مورد های رویت گردد، برخورد قانونی ومتخلفان به مراجع قضایی ارائه می‌شوند.

 این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: چنان‌چه هر راننده خودرویی که در کاروان‌های عروسی ایجاد بی‌نظمی کنند، پلیس با شناسایی آنها بعد از مراسم عروسی احضار و به مراجع قضایی ارائه می‌کنند.

 مهدیان‌نسب با تاکید براین مطلب که تیراندازی در مراسمات عروسی با سلاح مجوزدار نیز گناه شمرده شده و درصورت رویت، در کنار باطل کردن مجوز، نبرد افزار نیز ضبط خواهد گردید، بیان کرد: همه کارهای پلیس برای ایجاد امنیت در جامعه بوده و به‌دنبال آسایش و آرامش شهروندان هست وموفقیت همه جوانان وزوج‌هایی که قصد ازدواج دارند رؤیای ماست.

انتهای پیام/د

تیراندازی در جشن عروسی منع شده گردید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.