فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام گفت: گشت‌های تلفیقی را در محدوده مناطق تاریخی تقویت و با فرد یا افراد خاطی قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام گفت: نقش پلیس استان در صیانت از آثار تاریخی فرهنگی در سطح استان و برخورد آن با مجرمین، بسیار ارزشمند بوده به نحوی که بیش از قریب 80 درصد دستگیری‌ها و کشفیات در زمینه جرایم میراث فرهنگی مرهون تلاش صادقانه و همکاری مجموعه انتظامی استان با پوشش عملیاتی ماموریت‌های یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی است .

 منطقه ایلام، سرهنگ احمدبیگی اظهار کرد: با عنایت و تدبیر فرماندهی انتظامی استان پوشش عملیاتی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی و برخورد با مجرمینی که علیه میراث فرهنگی فعالیت داشته در دستورکار پلیس استان قرار دارد .

وی از اهتمام ویژه پلیس استان و نقش مقتدرانه آن در جهت حراست از آثار تاریخی فرهنگی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با عنایت به تدابیر فرمانده انتظامی استان، مدیران ادارات تابعه اداره کل با هماهنگی و همکاری مجموعه پلیس در شهرستان‌ها، گشت‌های تلفیقی را در محدوده مناطق تاریخی را تقویت و با فرد یا افراد خاطی که به انحاء مختلف به میراث ارزشمند تاریخی فرهنگی تعرض می‌کنند قاطعانه برخورد کنند.

 فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام، حضور مقتدر و هوشمندانه پلیس استان را ضامن امنیت عمومی و اجتماعی دانست و گفت: رویکرد سال‌های اخیر پلیس استان ایلام که مردم محوری با جلب مشارکت‌های اجتماعی بوده بسیار موفق بوده و خوشبختانه کارنامه پلیس استان ایلام در این زمینه قابل تحسین و تقدیر است.

انتهای پیام/ب

گشت های پلیس در مناطق تاریخی بیشتر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.