مدیر کل امور اقتصادی و دارایی فارس خبر داد؛

آمادگی کره جنوبی برای ساخت نیروگاه خورشیدی در فارس

گروه دی اچ پی کره جنوبی آمادگی خود را برای ساخت نیروگاه خورشیدی در آباده فارس اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛بابک دایی مدیر کل اداره امور اقتصادی و دارایی فارس با اشاره به آمادگی کره جنوبی برای ساخت نیروگاه خورشیدی در آباده فارس گفت: این شرکت حاضر به ساخت نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۳۰ مگاوات و به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون دلار شد.

وی با بیان اینکه مزایا و مشوق‌های قانونی سرمایه‌گذاری در ایران و نیز توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در بخش انرژی‌های تجدید پذیر استان وجود دارد، افزود: فارس یک استان هدفدار برای توسعه و تولید انرژی‌های نو است و سرمایه‌گذاران کره‌ای با تشخیص درست این قابلیت‌ها دراین عرصه ورود می‌کنند.

دایی تصریح کرد: ارائه مشاوره‌های لازم در مورد مسایل مختلف گمرکی مالیاتی و اخذ زمین به سرمایه گذاران انجام و مقرر شد با هماهنگی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، فرایند اخذ مجوز سرمایه گذاری این شرکت در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی فارس ادامه داد: مدارک و مستندات گروه سرمایه گذاری کره‌ای برای ساخت نیروگاه خورشیدی در شهرستان آباده برای اخذ مجوز سرمایه گذاری تکمیل و به سازمان سرمایه‌گذاری به منظور طرح درهیئت سرمایه گذاری خارجی کشور ارسال شده
که به محض اخذ مجوز فرآیند عملیاتی شدن طرح نظیر ورود دستگاه‌ها و تجهیزات شروع می‌شود.
انتهای پیام/ت

آمادگی کره جنوبی در ساخت نیروگاه خوشیدی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار