مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت:مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی رتبه دهم مسابقات جهانی طراحی طلا و جواهر را کسب کرد.

رتبه دهم مسابقات جهانی طراحی طلا و جواهرمدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: علیرضا هاشمی اخگر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد با حضور در مسابقات جهانی ساخت طلا و جواهر که در کشور ابوظبی برگزار می شد، رتبه دهم جهانی را کسب کرد.

عزیز سهندی افزود: علیرضا هاشمی اخگر اهل ارومیه می باشد و قبل از اعزام برای شرکت در مسابقات جهانی ، با حضور در مسابقات کشوری مقام اول را نیز در ساخت طلا و جواهر  کسب کرده بود.

وی اضافه کرد: پس از کسب مقام اول کشوری با حمایت کمیته امداد دوره کامل آموزشی ساخت طلا و جواهر را سپری نمود و سپس در مسابقات جهانی حضور یافت.

سهندی تصریح کرد: در مسابقات کشور ساخت طلا و جواهر رضا اباطی زاده از مددجویان تحت پوشش این نهاد از شهرستان خوی نیز مقام دوم کشوری را کسب کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اظهار کرد: بدلیل نبود امکانات و شرایط مناسب اعزام هردو نفر برای حضور در مسابقات جهانی ساخت طلا و جواهر میسر نبود و به همین دلیل تنها علیرضا هاشمی اخگر از طرف این نهاد به مسابقات جهانی اعزام شد.

انتهای پیام/ح

درخشش مددجوی آذربایجان غربی در ابوظبی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.