آب شرب شهر دیشموک از کیفیت پایینی برخوردار است و مسؤولان استان تلاش دارند این مشکل را تا سال آینده رفع کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ منطقه دیشموک شهرستان کهگیلویه دارای جمعیتی افزون بر 6 هزار نفر است که از تلخی آب شرب رنج می‌برند و علی‌رغم اینکه دارای چشمه‌ساران فراوانی مانند چشمه دهورگ، چشمه خرسک و رودخانه بالیاب است اما همچنان این مشکل به قوت خود باقی است.

شهر دیشموک افزون بر 4 سال است که با این مشکل مواجه است و علی‌رغم برگزاری جلسات مختلف توسط مسؤولان این مشکل تاکنون رفع نشده و خواسته مردم دیشموک هم رفع این معضل بزرگ است.

البته مسؤولان شرکت آب منطقه‌ای هم در این خصوص بیکار ننشسته‌اند و برای رفع معضل آب شرب دیشموک که به یک دغدغه جدی تبدیل شده اقداماتی انجام داده‌اند.

علی داودی‌مهر در همین خصوص به خبرنگاران گفت: نشستی با حضور کارشناسان وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب برای انجام طرح مطالعاتی در خصوص آب دیشموک انجام شد و این کارشناسان به منطقه اعزام شدند تا خود از نزدیک وضعیت آب منطقه دیشموک را بررسی کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنانچه چاره‌اندیشی لازم در خصوص تأمین آب کیفی و پایدار برای مناطق دیشموک، قلعه رئیسی، چاروسا و قلعه دختر نشود قطعا مردم دچار مشکلاتی خواهند شد، لذا شرکت آب منطقه‌ای برای رفع مشکل کم‌آبی شهر دیشموک و پیشگیری از بروز چنین مشکلی برای سایر نقاط از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی تصریح کرد: تامین آب شرب مناطق یاد شده از جمله دیشموک و به حداقل رساندن زمان و اخذ مجوز لازم برای تأمین اعتبار و شروع عملیات اجرایی از برنامه‌های این شرکت است.

داودی‌مهر خاطرنشان کرد: در دیدار استاندار و مجمع نمایندگان استان با مسؤولان وزارت نیرو بر رفع مشکل آب منطقه دیشموک تا سال 97 تأکید شد.

انتهای پیام/غ

تلاش مسؤولان برای رفع معضل آب دیشموک تا سال 97

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.