رئیس حوزه هنری فارس گفت:پیوست فرهنگی در مباحث مختلف فارس وجود داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشیراز؛ محمد کرم الهی رئیس حوزه هنری فارس با اشاره به اینکه موضوعات فرهنگی استان باید در اولویت باشد و تمامی فعالیت‌های فارس باید با پیوست فرهنگی همراه باشد بیان کرد: جشنواره فرهنگی هنری پایتختی جوانان جهان اسلام در ۳ بخش فیلم کوتاه، داستان و خوشنویسی اجرا و به پایان رسید که امروز در مراسم اختتامیه از نفرات برتر تقدیر می‌شود.

وی افزود: موضوع جشنواره فیلم کوتاه جوانان جهان اسلام ۱۵۳ اثر از کشور‌های از آمریکا، دانمارک، بنگلادش، عراق، آذربایجان، ایران و نپال است که به دبیرخانه رسیده و در دور اول داوری ۴۲ اثر به مرحله دوم و در نهایت ۱۰ اثر نهایی برای ۲ روز جشنواره معرفی شد.

رئیس حوزه هنری فارس تصریح کرد: در جشنواره داستان کوتاه نیز ۱۰۳ اثر دریافت شد که در مرحله اول ۳۸ اثر انتخاب شدند و در بین این تعداد ۵ اثر به عنوان آثار برگزیده شناخته شدند که آثار از کشور‌های ایران، نیجریه، عراق، نپال، بوسنی، آذربایجان و ترکیه بودند.
کرم الهی ادامه داد: کارگاه آموزشی آشنایی با زیبا شناسی حروف فارسی با حضور میهمانانی از ایران، روسیه، آلمان، بوسنی و هرزگوین، آذربایجان، ترکیه و مالزی نیز برگزار شد.

رئیس حوزه هنری فارس با بیان اینکه روند برگزاری برنامه‌های فرهنگی در استان فارس باید ادامه داشته باشد ادامه داد: تمامی فعالیت‌های استان فارس باید با پیوست فرهنگی همراه باشد، زیرا جایگاه استان فارس در مباحث فرهنگی و هنری مشخص است.
انتهای پیام/ ت

پیوست فرهنگی در موضوعات مختلف فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار