عضو شورای شهر کاشان گفت: فرمانداری چندین سال است حق شهرداری را از پول اتباع خارجی به حساب شهرداری نمی ریزد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی هاشمی طاهری ، در بیستمین نشست رسمی شورای شهر کاشان با موضوع بررسی برخی پروژه های عمرانی شهر گفت: فرمانداری این پول را  جای دیگری هزینه می کند که باید این موضوع پبگیری شود.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کاشان نیز افزود: در بحث اتباع خارجی یک دستورالعملی از استانداری است که برای اجرای آن اختلاف وجود دارد ولی سال های قبل فرمانداری حدود ۵۰ درصد آن را پرداخت کرده است.

مجید شمس،با تاکید بر اینکه پروژه خانه معلم باید مشخص شود،افزود: در هنگام بررسی پروژه های شهرداری تطبیقش با بودجه اش دیده نمی شود تا بتوان درباره نحوه تحقق بودجه اش یا پیش بینی بودجه جدید بحث کرد.

وی، افزود: درهنگام بررسی پروژه های عمرانی بحث بودجه سال آینده، و در زمینه بودجه سال 96 انحراف و اصلاح آن نیز دیده شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد: در هنگام بررسی پروژه های عمرانی نگاهی به بودجه اش هم باید باشد زیرا برخی پروژه های شهرداری خارج از بودجه تعریف شده است که باید اصلاحات آن انجام شود.

عضو شورای شهر کاشان، پیگیری حل مشکلات سالن ورزشی برای میزبانی مسابقات مهم را با تکمیل سالن سه هزار نفری امیرکبیر که از دوره شورای دوم عملیات عمرانی آن آغاز شده است تاکید کرد.

مصطفی کردمیل، افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن کاشان می توان با برخی از مساجد و حسینیه ها قراردادی امضا کرد تا با پرداخت پول آب و مسوولیت نظافت سرویس های بهداشتی این مکان ها در طول شبانه روز باز باشد تا بدین نحو با هزینه کم به عنوان امکانات شهری استفاده شود.

 علیرضا پورعسگری، رییس کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه شورا نیز در این نشست گفت: برای اینکه هزینه ها در پروژه های عمرانی مشهد اردهال قانونی باشد باید یک تفاهم نامه با اداره اوقاف امضا کنیم تا به عنوان کمک هزینه کنیم.

 عفت پدارم فر، رییس کمیسیون انرژی،آب و محیط زیست شورای شهر کاشان با اشاره به مشکلات پارک بانوان گفت: هیچ ساختمانی برای عوامل مدیریت پارک وجود ندارد که می توان در کنار ساخت این ساختمان مکان هایی برای درآمدزایی مانند فروشگاه و آرایشگاه مهیا کنیم.

شایان ذکر است: در بیستمین نشست رسمی شورای شهر کاشان با موضوع بررسی برخی پروژه های عمرانی شهر و حضور اعضا، شهردار، معاون و مدیران معاونت عمران و معاون برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
خدا همه این مشکلات را رفع کنه